Nákup pre zvieratká 2

Napadlo ma, že si objednám z druhej stránky veci pre moje domáce zvieratká. S kamarátkou sme si spoločne objednali zo stranky www.lavpet.sk Nájdete tu rôzne vecičky pre rôzne domáce zvieratká.

Kamarátka si vybrala ovocné tyčinky dva kusy, piesok na toaletu pre škrečka, pamlsky, vatu aby mal škrečok teplúčko v domčeku, podložku pre psíka menom Betinka, jednu menšiu a jednu väčšiu misku a tri konzervy.

Ja som si vybrala vatu do domčeka pre potkanicu Miu, pamlsky, pre zajka krmivo, kamienkový piesok pre potlanicu na toaletu, hračky pre potkanicu a papagája Rikoho.

Mohli sme si vybrať jeden darček zadarmo tak som si vybrala antistresovú omalovánku zo zvieratkami a dali mi k tomu aj pastelky. Veci nám prišli v poriadku, určite odporúčam. Poštovné sme mali zadarmo a môže sa prispieť aj rôznym útulkom. Ako sa Vám páči náš nákup? Napíšte názor do komentáru. Ďakujeme
Kamoškin nákup je pre jej psíka a škrečka.
Môj nákup je pre moje zvieratká, potkanicu a zajka a papagája.

2 komentárov: