Moje recepty a postupy

                                         Môj prvý obed 

  • Zostala som dnes doma a mala som strašnú chuť na kuracie mäso, len som ešte nevedela čo si spravím, tak som popozerala veci čo doma máme. Našla som smotanu na varenie, tak si idem spraviť kuracie mäsko na smotane a k tomu cestoviny. Celý postup a fotky máte nižšie.Budete potrebovať: olej, cibuľu, kuracie prsia. mletú červenú papriku, soľ, smotanu na varenie, hladkú múku, maslo. Ešte k tomu pridáme kukuricu aby to bolo farebnejšie.  
  • Ako prvý krok som si umyla mäso, utrela ho, nakrájala na malinké kúsky a potom nakrájala cibuľu. Do hrnca som pridala olej a nechala som to ohriať. Do oleja som pridala pokrájanú cibuľku nech sa opečenie a do toho som dala nakrájané mäso. Nechala som nech sa to pár minúť varí.
  
  • Druhý krok: nasypala som do toho mletú sladkú papriku a nechala nech sa to praží. Do hrnca pridáme pohár vody nech sa to dusí. 
  • Tretí krok: Zamiešala som k tomu smotanu na varenie z dvoma veľkými lyžicami hladkej múky a premiešame. Do hrnca som naliala smotanu s múkou a miešala, kým mi to nezhustne. Ak to zhustne pridáme trochu mlieka a všetko zamiešame.
  • Štvrtý krok:Dala som variť rôzne druhy cestovín, ktoré som doma našla.

     
  •  Piaty krok: Pridala som kukuricu aby to bolo ešte lepšie. Ochutnajte na malú lyžičku a poprípade ešte dochutíme.

  • A už máme hotovo môj obedík. Prajem Vám dobrú chuť. Chutí to výborne. K obedíku som si spravila aj limonádu do ktorej som pridala ľad, čerešne, jahody, trochu pomarančového sirupu, a vodu.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára