Vianoce od kamošiek a rodiny



Ako každý rok si kupujeme darčeky ako rodina a kamošky, priateľ. Tento rok sa svami chcel podeliť aké krásne darčeky som dostala .

Prajem všetkým mojim priateľom aj mojej rodine šťastné a veselé vianočné sviatky.
Od kamarátky Mišky som dostala peknú malú formu, kde je prasiatko, kosť, ryba, labka, pes, holub a mačka. Ako ďalšie som dostala tekuté mydlo, ktoré vonia ako madlové mlieko. Ako tretie som dostala kľúčenku môjho oblúbeného psíka. Ako štvrté som dostala sviečku, ktorá vonia po škorici a jablku, úžasne vonia. Ako posledné som dostala náhrdelník v tvare labky. Ďakujem Miši za krásny darček 
Od Mati som dostala vosky do aroma lamky a ovocný čaj.
Od Janky som dostala sadu štetcov, temperové farby, paletu. Ďakujem môžem začať krešliť.
Od Lenky a Lucky, ktoré sú sestry  som dostala tieto krásne papuče z uškami, veľkú guľu, ktorá aj hrá a tento krásny pohár s mackom. K tomu som dostala sed v skoro bola taštička, gulička, tekuté mydlo a sprcháš. Ďakujem baby za krásne darčeky
Od priateľa som dostala tričko sobíka, lak na nechty, šampón na vlasy, voňavku, mydlo, anjelika, hubku, náhrdelník srdiečka a psej labky, pohár, slúchatka a plyšáka Dori.
Od starkej som dostala peniaze za ktoré som si kúpila nohavice, spodné prádlo, mydlové laboratórium na ktoré sa veľmi teším.
Od ocina som dostala dvoje zateplené nohavice do útulku aby mi nebola zima, sviečky, horúcu čokoládu v prášku a poukážku do tesca.

Od maminy som dostala aroma lampu na vosky, dotikové rukavice, levandulovú bombu do kúpela, tričko s tučniakom, vianočné gate, troje dlhé ponožky, tri mikiny z rôznou potlačou a dvoje pyžamá.
Ten najkrajší darček som dostala od priateľa, je to plyšák psíka, ktorý vyzerá ako živý. Ďakujem ti zlatko moje

1 komentárov: