Vianoce pre rodinu, kamošky a priateľa

Prajem všetkým mojim priateľom aj mojej rodine šťastné a veselé vianočné sviatky.

Ako každý rok si z kamarátkami a priateľom kupujeme darčeky, ktoré sú tak krásne. Každý rok si dávame niečo iného a pekného.
 
Kamoške Mati som kúpila takýto obrázok koňa čo môže vyškrabávať, kedže rada tvorí. Má veľmi rada laky na nechty tak som jej dala tieto dve farby. Darovala som jej aj drobnú peňaženku a sprchový gél.
Kamoške Lenke som kúpila motýlie hodinky, motýlovú sviečku, motýlový fotoalbum a hviezdu na vlasy. Lenka má veľmi rada motýle.
Kamoške Lucke som kúpila pyžamo, psíkovú kľúčenku, sprchový gél, kryt na mobile psíka.
Ja som kamarátke Miške kúpila šálku s ľadovým medveďom, troje krásne ponožky, penu do kúpela, tetovačku v tvare mačky, kozmetickú taštičku zo vzorom mačiek a plyšáka mačičku. Dúfam, že sa jej tento darček páčil
Kamoške Janke som kúpila voňavú sviečku, nálepku psíka do auta, nálepku labky. Ona pracuje v útulku tak nech má krásne auto
Priateľovi som kúpila mikinu, tričko, uterák, ponožky a kozmetický set, plyšáka a dala som urobiť fotky kde sme spolu.
Ocinovi som kúpila lepkový pohár, sprchový gél, krém na ruky a dobré svietiace lebky.
Mamine som kúpila set od značky Dove, v ktorom bolo mydlo, dezodorant a sprchový gél, troje rôzne náušnice a farebnú špirálu na vlasy čiernej farby.

1 komentárov: