Dnešný výlet

             Z priateľom sme sa vybrali na celodenný výlet do Štúrova na kúpalisko Vadaš.
  • Prišli sme na kúpalisko, kde sme si našli dobré miestečko. Vyskúšali sme rôzne bazény ako napríklad s vlnobitím kde bola trochu studená voda, rodinný s rôznymi atrakciami pre deti kde bola zas teplá voda, s masážnimi triskami, plavecký, v ktorom sa dá aj skákať do vody a detské pre úplne malé detičky. Je tam veľmi veľa zaujímavých vecí ale najviac ma zaujal stánok kde sa robia rôzne tetovania. Nechala som si tam spraviť psie labky, ktoré vydržia mesiac. Na obed som si dala vývar, vyprážaný karfiól zo zemiakmi a kofolou. Ako dezert som si dala ovocný pohár zo zmrzlinou a ľadovú drť. Po obede sme si ešte odpočinuli na lehátkach a chystali sme sa na vláčik. Ktorý robil výhliadku do Ostrihomu za 2€. Zapísali sme sa tam a šiel o 16:30 do Ostrihomu a 17:45 z Ostrihomu.
  • Vláčikom sme šli do Ostrihomu kde bolo veľmi krásne. Mali sme hodinku na pozretie baziliky, je to tam veľmi krásne, určite Vám odporúčam sa tam ísť pozrieť. Po prehliatke sme šli vláčikom znova do Štúrova. Cestou domov sme sa zastavili aj v obchode Kik, kde som si kúpila formu na výrobu nanukov.
  •  Dnes to bol veľmi pekný deň

2 komentárov: