Rodinný vyletik

Vybrali sme sa na krásny vyletik, pekne slnko svietilo, tak sme si 9:15 sadli do auta a šli na prvý výlet na Hrušov, krásne prostredie, lesík, lúka a tak sme šli na hrad Hrušov, ktorý bol trošku ďalej od cesty , od parkoviska trvala nejak 20 minút cestička na hrad, prišli sme tam a bolo veľmi pekne, síce to je už zrúcanina , robotníci opravovali hrad aby bol krajší, išli sme aj dovnútra, veľmi to bolo pekné, môžem odporučiť

Keď sme sa už vracali z hradu dole, tak sme sa vybrali na ďalší výlet , na farmu pri Topoľčanoch v dedine Bojná , volá sa to ranč pod barcov, pekne prostredie aj zvieratá veľmi pekne
Jeden pán z tej dedinky vyrába postavičky z dreva, tie sa mi najviac páčili
A vracali sme sa domov cez Nitru sme sa zastavili vo veľkom tescu , v každom obchode mali výpredaj a kúpila som si kozmetiku na tvár, odporučili mi ju v DM , potom kraťasy na bežné nosenie a okuliare s veľmi pekným kvietkovanym rámom.
Ako posledné sme zbehli aj na večeru , Hoffer varia tam úžasne, už viackrát som tam bola , dala som si veľkú Kofolu a ako druhé kuracie prsia, opekané zemiaky , zeleninová obloha a tatárska, bolo to dobré
Krásny deň strávený s rodičmi

1 komentárov:

  1. Taky se mi hodně líbí ty dřevěné sošky a ta večeře vypadá obrovsky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť