Môj dník

 Dnes 20.8 som mala narodeniny. Tento deň som strávila s rodinou a kamarátmi. S kamarátkou sme šli do mesta. Najskôr sme sa zastavili vo veľmi dobrej cukrárni kde sme si dala po dva koláče. Na večeru sme šli do reštaurácie na pizzu, ktorá bola výborná. K pizzi sme si dali víno a kofolu.
  
Rýchlo letia tieto roky. 29.8 som mala meniny. Tento dník som strávila s kamarátkou, s ktorou sme boli zaniesť malinké mačiatko do Vrábiel do dočasnej opateri. Cestou naspäť sme sa zastavili na obed. Ešte ma napadlo, že by som zbehla do útulku pozreť psíkov, tak sme sa tam vybrali. Po vyvenčení psíkov mi kamarátka dovolila šoférovať jej auto. Bolo to prvý krát ale išlo mi to výborne. Večer som ešte zbehla s kamarátkou na kofolu a vaječný likér.  

Ďakujem za krásne blahoželania a za krásne darčeky od rodiny a kamarátov.
Spomínate si na vaše posledné meniny a narodeniny? Čo pekné ste dostali pochválte sa v komentoch.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára