Nikina strúdla

Rozhodla som sa, že prekvapím rodičov a skúsim spraviť môj prvý koláč. Napadlo ma, že spravím tvarohovo-hrozienkovú štrúdlu.

Tieto veci som nato použila:
  • lístkové cesto
  • tvaroh
  •  vanilkový cukor
  • kryštálový cukor
  • žĺtok
Ako prvé som si nachystala nádobu, v ktorej budem miešať ingrediencie. Do nádoby som dala tvaroh, kryštálový cukor a vanilkový cukor a zamiešala som to do hladka. Po zmiešaní som pridala ešte hrozienka.
Ako druhé som vyvalkala cesto a dala som naň vyrobenú plnku a zvalkala som to. Hotév cesto som dala na plech a potrela žĺtkom. Cesto som dala do rúry a čakala som kým nezožltne.
Ako posledné som vybrala z rúry plech a počkala kým štrúdla vychladne.

Koláč bol výborný, už ani kúsok neostal. Dnes k nám prišla aj starká a ochutnala z neho. Som veľmi rada, že sa môj prvý koláč vydaril, teším sa kedy urobím ďalší.

1 komentárov: